پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز شنبه ، 1403/09/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: اورژانس به عنوان یکی از کلیدی ترین بخش های بیمارستان، تحت عنوان پیشانی و نخستین ورودی درمان بیماران بد حال، نقش موثری در ایجاد تصویر مطلوب ازچگونگی ارائه خدمات دارد.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: اورژانس به عنوان یکی از کلیدی ترین بخش های بیمارستان، تحت عنوان پیشانی و نخستین ورودی درمان بیماران بد حال، نقش موثری در ایجاد تصویر مطلوب از چگونگی ارائه خدمات دارد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد ابراز داشت: تغییراتی در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهید بهشتی اعمال که تقسیم بخش اورژانس به دو بخش، موجب بهینه شدن فرایند ورود و خروج بیماران می شود.


وی ادامه داد: با توجه به این تغییرات فرایند ورود و خروج بیماران از اورژانس در طی مدت 6 ساعت انجام می گیرد.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار داشت: در جهت بهبود خدمات دهی، نیاز به امکانات و ساختار های جدید است که اخذ مجوزهای ضروری جهت احداث اورژانس ضرورت می یابد.


وی با اشاره به ضرورت وجود متخصصین در رشته های جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی در بیمارستان یادآور شد: دراین راستا بخش اورتوپدی با حضور چهار متخصص و بخش جراحی مغز و اعصاب با سه پزشک در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به ولی نعمان ارائه خدمت می دهد.  


دکتر سعیدی نژاد تاکید کرد: رضايت بيماران به عنوان خدمت گیرندگان در جهت كرامت آنان، عملکرد صحیح نظام سلامت و عنوان يكی از مهم ترين عوامل ارزيابی كيفيت خدمات پزشكی بیمارستان ها مورد توجه قرار می گیرد.10_6